Новости проекта
Разъяснение ситуации с рекламой и предупреждением МАРТ
Обновленные функции Schools.by
Голосование
Пользуетесь ли вы мобильным приложением Schools.by?
Всего 1 человек

З 23.03.2020 па 01.04.2020 вясеннія канікулы.

Дата: 21 марта 2020 в 12:20
340 просмотров

План правядзення вясенніх канікул 2019/2020 навучальнага года

з 23.03.2020 па 01.04.2020

Мэта: развіцце творчых здольнасцей, рухальнай актыўнасці, эстэтычнага ўспрымання ў дзяцей; стварэнне эмацыянальна-станоўчага настрою, фарміраванне цікавасці да разнастайнай гульнёвай дзейнасці; замацаванне ведаў бяспечных паводзін; выхаванне дабрыні і адказнасці.

23.03.2020

Тэма:“Дзень добрых спраў і вясенніх клопатаў”

Мэта: выхоўваць уменне падтрымліваць парадак і чысціню ў групе і на вуліцы; развіваць станоўчае стаўленне да працы, выклікаць радасць ад сумеснай працы; фарміраваць жаданне ствараць сваімі рукамі вырабы, цацкі і іншыя карысныя рэчы.

Рознаузроставая група (1-2,2-3 гады)

   Змест работы

Адказныя

Дыдактычная гульня “Якое адзенне патрэбна лялькам вясной?”

Сюжетна-адлюстраванная гульня “Ветлівы аўтобус”

Аплікацыя “Вітаміны для лялек”

Чытанне і інсцэніроўка верша А.Барто “Цацкі”

Высоцкая В.В.

Рознаузроставая санаторная  група (2-3, 3-4, 4-5 год)

   Змест работы

Адказныя

Сюжэтна-музычная гульня “Вяселая сінічка і сумны верабейка”

Аплікацыя  “Ваза для вясенніх кветак” (каллектыўная)

Дыдактычная гульня “Што такое добра, што такое дрэнна”

Глюза Г.І.

Рагалевіч Г.М.

Рознаузроставая група (3-4, 4-5 год)

   Змест работы

Адказныя

Гульня-эцюд “Веснавыя кветачкі”

Дыдактычная гульня “Што такое добра, што такое дрэнна”

Маляванне штампамі “Падарункі для сяброў”

Высоцкая В.В.

Рагалевіч Л.І.

Канавод В.В.

Рознаузроставая група (4-5, 5-6 год)

Змест работы

Адказныя

Камунікатыўная гульня-практыкаванне “Камплімент” .

Сюжэтна-дыдактычная гульня “Веснавыя заботы агранома”

Дзіцячы дызайн “Кніжкі-карцінкі для меньшых сяброў”

Высоцкая В.В.

Петралай І.П.

24.03.2020

Тэма:“Вясна беларуская”

Мэта: стварэнне неабходных умоў для фарміравання ў дашкольнікаў уяўленняў аб культурна-гістарычнай каштоўнасці беларускага народа; развіццё маўлення ў працэсе узаемаадносінаў выхавальніка з дзецьмі ў розных відах дзейнасці;  выхаванне нацыянальнай самасвядомасці.

Рознаузроставая група (1-2,2-3 гады)

   Змест работы

Адказныя

Дыдактыченая гульня “Калі гэта бывае”

Гульня-інсцэніроўка беларускай народнай пацешкі “Сонейка-сонца”

Чытанне верша В.Віткі “Дожджык”

Разглядванне ілюстрацый па тэме “Вясна”

Высоцкая В.В.

Рознаузроставая санаторная  група (2-3, 3-4, 4-5 год)

   Змест работы

Адказныя

Дыдактычеая гульня “Паклічам вясну”

Музычная забава “Вясна-красна ідзе”

Маляванне  “Вясновая галінка вярбы”

Высоцкая В.В.

Глюза Г.І. Рагалевіч Г.М.

Рознаузроставая група (3-4, 4-5 год)

   Змест работы

Адказныя

Дыдактычеая гульня “Куфар прыгожых слоў пра вясну”

Музычная забава “Вясна-красна ідзе”

Маляванне (каллектыўнае)  “Веснавое сонейка”

Канавод В.У.

Рознаузроставая група (4-5, 5-6 год)

Змест работы

Адказныя

Музычная забава “Вясна-красна ідзе”

Дыдактычная гульня “Ласкавыя імены вясны”

Маляванне “Веснавое дрэва”

Сюжэтна-ралявая гульня “Крама насення”

Высоцкая В.В.

Глюза Н.А.

25.03.2020

Тэма:“Дзень спорта і здароўя”

Мэта: фарміраваць фізічныя якасці, гульнявую актыўнасць, умацоўваць здароўе дзяцей, удасканальваць атрыманыя рухальныя навыкі, фарміраваць беражлівыя адносіны да ўласнага здароўя.

Рознаузроставая група (1-2,2-3 гады)

   Змест работы

Адказныя

Сюжэтна-гульнявы комплекс “Вясёлыя мячы”

Вяснавыя забавы на прагулцы

Трошка Л.М.

Высоцкая В.В.

Рознаузроставая санаторная  група (2-3, 3-4, 4-5 год)

   Змест работы

Адказныя

Дзень здароўя “Беражы здароўе змалку”

Вяснавыя гульні-забавы на прагулцы

Разглядванне фотаздымкаў “Беларускія спартсмены”, “Віды спорта”

Высоцкая В.В.

Глюза Г.І. Рагалевіч Г.М.

Рознаузроставая група (3-4, 4-5 год)

   Змест работы

Адказныя

Дзень здароўя “Беражы здароўе змалку”

Вяснавыя гульні-забавы на прагулцы

Разглядванне фотаздымкаў “Беларускія спартсмены”, “Віды спорта”

Трошка Л.М.

Рагалевіч Л.І.

Рознаузроставая група (4-5, 5-6 год)

Змест работы

Адказныя

Дзень здароўя “Беражы здароўе змалку”

Разглядванне фотаздымкаў “Беларускія спартсмены

Ручная праца “Спартыўная майстэрня”(сазданне нетрадыцыйнага фізкультурнага абсталявання)

Трошка Л.М.

Петралай І.П.

26.03.2020

Тэма:“Дзень казачных прыгод”

Мэта: замацаваць веданне знаёмых казак; фарміраваць жаданне быць падобным на станоўчых герояў;  выхоўваць цікавасць да казак.

Рознаузроставая група (1-2,2-3 гады)

   Змест работы

Адказныя

Дыдактычная гульня “Збяры казку”

Канструяванне “Церамок”

Гульня-драматызацыя “Рэпка”

Высоцкая В.В.

Рознаузроставая санаторная  група (2-3, 3-4, 4-5 год)

   Змест работы

Адказныя

Дыдактычная гульня “Казачныя блізнецы”(серыя “Свет дзяцінства” “Усвеце казак” 3-5 год)

Драматызацыі і інсцэніроўкі вядомых казак

Праца у размалеўках “Любімы казачны герой”

Глюза Г.І. Рагалевіч Г.М.

Рознаузроставая група (3-4, 4-5 год)

   Змест работы

Адказныя

Дыдактычная гульня “Казачныя блізнецы”(серыя “Свет дзяцінства” “Усвеце казак” 3-5 год)

Драматызацыі і інсцэніроўкі вядомых казак

Праца у размалеўках “Любімы казачны герой”

Канавод В.В.

Рознаузроставая група (4-5, 5-6 год)

Змест работы

Адказныя

Дыдактычная гульня “Што пераблытаў мастак”, “Назаві казачную жывелу”

Гульня-імітацыя “Героі казак”

Гульня-віктарына “Казачныя загадкі”

Драматызацыі і інсцэніроўкі вядомых казак

Маляванне мелам на асфальце “Мой любімы казачны герой”

Высоцкая В.В.

Глюза Н.А.

27.03.2020

Тэма:“Азбука бяспекі”

Мэта: замацоўваць веды дзяцей па выкананні правілаў бяспечных паводзін дома, у побыце, на вуліцы, выхоўваць павагу да людзей розных прафесій.

Рознаузроставая група (1-2,2-3 гады)

   Змест работы

Адказныя

Гутарка “Правілы паводзін дома і на вуліцы”

Канструяванне “Дарога для вялікіх і малых аўтамабіляў”

Гуд А.І.

Рознаузроставая санаторная  група (2-3, 3-4, 4-5 год)

   Змест работы

Адказныя

Гутарка “Адзін дома”, “Запалкі не цацкі”

Дыдактычная гульня “Спецыяльныя машыны”

Сюжэтна -ралявыя гульня “Мы шаферы”

Трошка Л.М.

Глюза Г.І. Рагалевіч Г.М.

Рознаузроставая група (3-4, 4-5 год)

   Змест работы

Адказныя

Гутарка “Адзін дома”, “Запалкі не цацкі”

Дыдактычная гульня “Спецыяльныя машыны”

Сюжэтна -ралявая гульня “Мы шаферы”

Трошка Л.М.

Канавод В.В.

Рознаузроставая група (4-5, 5-6 год)

Змест работы

Адказныя

Гутарка праблемная сітуацыя “Адзін дома”, “Нумар 101”

Дыдактычная гульня “Дзе хаваюцца небяспечнасці”

Вольны час “Незнайка у краіне бяспекі”

 Сюжэтна -ролевыя гульні “Вуліца”, “Хуткая дапамога”

Трошка Л.М.

Петралай І.П.

28.03.2020

Тэма: “У краіне Мульці-пульці”

Мэты: развіць уяўленне, замацаваць веды пра герояў мультфільмаў, асаблівасцях іх паводзін; акцэнтаваць увагу на станоўчых праявах ў характары

Рознаузроставая група (1-2,2-3 гады)

   Змест работы

Адказныя

Дыдактычная гульня “Дапаможам Машы сабраць карцінкі”, “Дапаможам Машы пасадзіць матылькоў на кветкі”

Лепка “Падарункі для Мядзведзя”

Слуханне песень з мультфільма

Высоцкая В.В.

Рознаузроставая санаторная  група (2-3, 3-4, 4-5 год)

   Змест работы

Адказныя

Гульня-эцюд “Героі мультфільмаў”

Дыдактычная славесная гульня “Добры-злы”

Маляванне “Пачастункі для Карлсана”

Выкананне песень з  знаемых мультфільмаў

Трошка Л.М.

 Глюза Г.І. Рагалевіч Г.М.

Рознаузроставая група інтэграванага навучання і выхавання (3-4, 4-5 год)

   Змест работы

Адказныя

Гульня-эцюд “Героі мультфільмаў”

Дыдактычная славесная гульня “Добры-злы”

Маляванне “Пачастункі для Карлсана”

Выкананне песень з  знаемых мультфільмаў

Трошка Л.М.

Высоцкая В.В.

Рагалевіч Л.І.

Рознаузроставая група інтэграванага навучання і выхавання (4-5, 5-6 год)

Змест работы

Адказныя

Гутарка-разважанне  “За што я люблю мультфільмы” Дыдактычныя гульні “Дамалюй героя”, “Добры-злы, смелы -баязлівы”

Ручная праца  (каллектыўная) “Любімы герой”

Гульня-сітуацыя “Угадай, хто я?

Петралай І.П.

30.03.2020

Тэма: “ Дзень рознакаляровых фантазій”

Мэта: развіваць у дзяцей цікавасць да творчасці, заахвочваць іх удзеле ў мастацкай дзейнасці па ўласным жаданні і пад кіраўніцтвам дарослага, выхоўваць творчае стаўленне да мастацкай рэчаіснасці.

Рознаузроставая група (1-2,2-3 гады)

   Змест работы

Адказныя

Настольна-друкаванная гульня “Чый сілуэт”

Маляванне “Гарэзлівы мячык”

Гульнявое практыкаванне “Чароўны аловак”

Гуд А.І.

Рознаузроставая санаторная  група (2-3, 3-4, 4-5 год)

   Змест работы

Адказныя

Дыдактычныя гульні  “Юные дызайнеры”,“Колер-настрой”, “Калеровае лато”

Каллаж “Кветачная паляна”

Пазнавальна-практычная дзейнасць “Незвычайныя фарбы”

Глюза Г.І. Рагалевіч Г.М.

Рознаузроставая група інтэграванага навучання і выхавання (3-4, 4-5 год)

   Змест работы

Адказныя

Дыдактычныя гульні  “Юные дызайнеры”,“Колер-настрой”, “Калеровае лато”

Калаж “Кветачная паляна”

Пазнавальна-практычная дзейнасць “Незвычайныя фарбы”

Трошка Л.М.

Высоцкая В.В.

Рагалевіч Л.І.

Рознаузроставая група інтэграванага навучання і выхавання (4-5, 5-6 год)

Змест работы

Адказныя

Дыдактычная гульня “Угадай па апісанню”

Сюжэтна-ралявая гульня “Мадэльнае агенства”,

Маляванне “Вясенні букет”

Ручая праца “Рэстаўратары”

Пазнавальна-практычная дзейнасць “Дзе захаваліся фарбы”

Петралай І.П.

31.03.2020

Тэма:“Дзень назіранняў і доследаў”

Мэта: выклікаць у дзяцей цікавасць да аб'ектаў жывой і нежывой прыроды, падахвочваць іх да самастойнага пошуку прычын, спосабаў дзеянняў, праявы творчасці, а таксама стымуляваць іх актыўнасць у працэсе пазнання навакольнага свету.

Рознаузроставая група (1-2,2-3 гады)

   Змест работы

Адказныя

Настольны тэатр “Зайкава хатка”

Гульня-забава  “Знайдзі сонечнага зайчыка”

Абследванне “Вясенняя галінка”

Высоцкая В.В.

Рознаузроставая санаторная  група (2-3, 3-4, 4-5 год)

   Змест работы

Адказныя

Гульня-эцюд “Сонечныя зайчыкі”

Дыдактычныя гульні “Што змянілася?”

Пазнавальна-практычная дзейнасць “Сонечные зайчыкі”, “Рознакаляровыя вяртушкі”

“Сонечныя зайчыкі у нас у гасцях” (лепка, аплікцыя, маляванне)

Трошка Л.М.

Глюза Г.І. Рагалевіч Г.М.

Рознаузроставая група інтэграванага навучання і выхавання (3-4, 4-5 год)

   Змест работы

Адказныя

Гульня-эцюд “Сонечныя зайчыкі”

Дыдактычныя гульні “Што змянілася?”

Пазнавальна-практычная дзейнасць “Сонечные зачыкі”, “Рознакаляровыя вяртушкі”

“Сонечныя зайчыкі у нас у гасцях” (лепка, аплікцыя, маляванне)

Трошка Л.М.

Канавод В.У.

Рознаузроставая група інтэграванага навучання і выхавання (4-5, 5-6 год)

Змест работы

Адказныя

Пазнавальна-практычная дзейнасць “Незвычайнае у звычайным”

Дыдактычная гульня-конкурс “Што? Дзе?Калі?”

Сюжэтна -ралявая гульня “Мы падарожнікі”

Петралай І.П.

01.04.2020

Тэма:“Дзень жартаў і смеху”

Мэта: развіваць творчыя здольнасці дзяцей, стварыць станоўчы эмацыянальны настрой і эмацыянальны камфорт.

Рознаузроставая група (1-2,2-3 гады)

   Змест работы

Адказныя

Гульня-забава “Паймай сонечнага зайчыка”

Пальчыкавая гульня “Скача зайка”

Маляванне пальчыкамі “Вяселыя малюнкі”

Высоцкая В.В. Трошка Л.М.

Рознаузроставая санаторная  група (2-3, 3-4, 4-5 год)

   Змест работы

Адказныя

“Жарты і смех весяляць усіх” вольны час

Дыдактычныя гульні “Дарысуй хвосцік”, “Цудоўны мяшэчак”

Маляванне “Каралеўства крывых люстэркаў”

Высоцкая В.В.

Глюза Г.І. Рагалевіч Г.М.

Рознаузроставая група інтэграванага навучання і выхавання (3-4, 4-5 год)

   Змест работы

Адказныя

“Жарты і смех весяляць усіх” вольны час

Дыдактычныя гульні “Дарысуй хвосцік”, “Цудоўны мяшэчак”

Маляванне “Каралеўства крывых люстэркаў”

Трошка Л.М.

Высоцкая В.В.

Рагалевіч Л.І.

Рознаузроставая група інтэграванага навучання і выхавання (4-5, 5-6 год)

Змест работы

Адказныя

“Жарты і смех весяляць усіх” вольны час

Дыдактычныя і сюжэтна-ралявыя гульні “Небыліцы”

Гульня-эцюд “Рабі як я”

Маляванне “Самы смешны малюнак”

Трошка Л.М.

Высоцкая В.В.

Петралай І.П.

Комментарии:
Оставлять комментарии могут только авторизованные посетители.