Расклад спецыяльна арганізаванай дзейнасці
у групе інтэграванага навучання і выхавання ад 3 да 5 год на 2024/2025 навучальны год
выхавацель дашкольнай адукацыі (іншы педагагічны работнік) |
настаўнікдэфектолаг |
|||||||
Дзень тыдня |
3-4 |
4-5 |
3-4 |
4-5 |
3-4 |
4-5 |
||
адукацыйныя галіны |
адукацыйныя галіны |
|||||||
Панядзелак |
9.10-9.25 |
9.10-9.30 |
развіццё маўлення і культура маўленчых зносін |
развіццё маўлення і культура маўленчых зносін |
развіццё маўлення (падгрупа) |
развіццё маўлення (падгрупа) |
||
9.40-9.55 |
9.40-10.00 |
фізічная культура |
фізічная культура |
|||||
10.10-10.25 |
10.10-10.30 |
выяўленчае мастацтва: маляванне/лепка |
выяўленчае мастацтва: маляванне/ лепка |
|||||
Аўторак |
9.10-9.25 |
9.10-9.30 |
дзіця і грамадства |
дзіця і грамадства |
||||
9.40-9.55 |
9.40-10.00 |
музычнае мастацтва/-* |
музычнае мастацтва/-* |
|||||
Серада |
9.10-9.25 |
9.10-9.30 |
элементарныя матэматычныя ўяўленні |
элементарныя матэматычныя ўяўленні |
элементарныя матэматычныя ўяўленні (падгрупа) |
элементарныя матэматычныя ўяўленні (падгрупа) |
||
9.40-9.55 |
9.40-10.00 |
музычнае мастацтва |
музычнае мастацтва |
|||||
10.10-10.30 |
дзіця і грамадства |
|||||||
Чаацвер |
9.10-9.25 |
9.10-9.30 |
-/развитие речи и культура речевого общения |
развитие речи и культура речевого общения |
развіццё маўлення (падгрупа) |
развіццё маўлення (падгрупа) |
||
9.40-9.55 |
9.40-10.00 |
фізічная культура |
фізічная культура |
|||||
10.10-10.25 |
10.10-10.30 |
выяўленчае мастацтва: аплікацыя/ канструяванне |
выяўленчае мастацтва: аплікацыя / канструяванне/ дзіцяч. дызайн |
|||||
Пятніца |
9.10-9.25 |
9.10-9.30 |
мастацкая літаратура/-* / дзіця і прырода |
дзіця і прырода |
||||
9.40-9.55 |
9.40-10.00 |
фізічная культура |
фізічная культура |
|||||
10.10-10.30 |
мастацкая літаратура/-* |
|||||||
Агульная колькасць вучэбных гадзін на тыдзень |
11,5/10,5 * |
14/12* |
||||||
Максімальная дапушчальная вучэбная нагрузка на тыдзень на 1 выхаванца |
2,9 г. (2 г. 54 хв)/ 2,6г.(2г.38)* |
4,7 (4 г.40 хв.)/4 (4г)* |
||||||
*для дзяцей з ЦПМ