З 23.03.2020 па 01.04.2020 вясеннія канікулы.
План правядзення вясенніх канікул 2019/2020 навучальнага года
з 23.03.2020 па 01.04.2020
Мэта: развіцце творчых здольнасцей, рухальнай актыўнасці, эстэтычнага ўспрымання ў дзяцей; стварэнне эмацыянальна-станоўчага настрою, фарміраванне цікавасці да разнастайнай гульнёвай дзейнасці; замацаванне ведаў бяспечных паводзін; выхаванне дабрыні і адказнасці.
23.03.2020 |
Тэма:“Дзень добрых спраў і вясенніх клопатаў” Мэта: выхоўваць уменне падтрымліваць парадак і чысціню ў групе і на вуліцы; развіваць станоўчае стаўленне да працы, выклікаць радасць ад сумеснай працы; фарміраваць жаданне ствараць сваімі рукамі вырабы, цацкі і іншыя карысныя рэчы. |
|
Рознаузроставая група (1-2,2-3 гады) |
||
Змест работы |
Адказныя |
|
Дыдактычная гульня “Якое адзенне патрэбна лялькам вясной?” Сюжетна-адлюстраванная гульня “Ветлівы аўтобус” Аплікацыя “Вітаміны для лялек” Чытанне і інсцэніроўка верша А.Барто “Цацкі” |
Высоцкая В.В. |
|
Рознаузроставая санаторная група (2-3, 3-4, 4-5 год) |
||
Змест работы |
Адказныя |
|
Сюжэтна-музычная гульня “Вяселая сінічка і сумны верабейка” Аплікацыя “Ваза для вясенніх кветак” (каллектыўная) Дыдактычная гульня “Што такое добра, што такое дрэнна” |
Глюза Г.І. Рагалевіч Г.М. |
|
Рознаузроставая група (3-4, 4-5 год) |
||
Змест работы |
Адказныя |
|
Гульня-эцюд “Веснавыя кветачкі” Дыдактычная гульня “Што такое добра, што такое дрэнна” Маляванне штампамі “Падарункі для сяброў” |
Высоцкая В.В. Рагалевіч Л.І. Канавод В.В. |
|
Рознаузроставая група (4-5, 5-6 год) |
||
Змест работы |
Адказныя |
|
Камунікатыўная гульня-практыкаванне “Камплімент” . Сюжэтна-дыдактычная гульня “Веснавыя заботы агранома” Дзіцячы дызайн “Кніжкі-карцінкі для меньшых сяброў” |
Высоцкая В.В. Петралай І.П. |
|
24.03.2020 |
Тэма:“Вясна беларуская” Мэта: стварэнне неабходных умоў для фарміравання ў дашкольнікаў уяўленняў аб культурна-гістарычнай каштоўнасці беларускага народа; развіццё маўлення ў працэсе узаемаадносінаў выхавальніка з дзецьмі ў розных відах дзейнасці; выхаванне нацыянальнай самасвядомасці. |
|
Рознаузроставая група (1-2,2-3 гады) |
||
Змест работы |
Адказныя |
|
Дыдактыченая гульня “Калі гэта бывае” Гульня-інсцэніроўка беларускай народнай пацешкі “Сонейка-сонца” Чытанне верша В.Віткі “Дожджык” Разглядванне ілюстрацый па тэме “Вясна” |
Высоцкая В.В. |
|
Рознаузроставая санаторная група (2-3, 3-4, 4-5 год) |
||
Змест работы |
Адказныя |
|
Дыдактычеая гульня “Паклічам вясну” Музычная забава “Вясна-красна ідзе” Маляванне “Вясновая галінка вярбы” |
Высоцкая В.В. Глюза Г.І. Рагалевіч Г.М. |
|
Рознаузроставая група (3-4, 4-5 год) |
||
Змест работы |
Адказныя |
|
Дыдактычеая гульня “Куфар прыгожых слоў пра вясну” Музычная забава “Вясна-красна ідзе” Маляванне (каллектыўнае) “Веснавое сонейка” |
Канавод В.У. |
|
Рознаузроставая група (4-5, 5-6 год) |
||
Змест работы |
Адказныя |
|
Музычная забава “Вясна-красна ідзе” Дыдактычная гульня “Ласкавыя імены вясны” Маляванне “Веснавое дрэва” Сюжэтна-ралявая гульня “Крама насення” |
Высоцкая В.В. Глюза Н.А. |
|
25.03.2020 |
Тэма:“Дзень спорта і здароўя” Мэта: фарміраваць фізічныя якасці, гульнявую актыўнасць, умацоўваць здароўе дзяцей, удасканальваць атрыманыя рухальныя навыкі, фарміраваць беражлівыя адносіны да ўласнага здароўя. |
|
Рознаузроставая група (1-2,2-3 гады) |
||
Змест работы |
Адказныя |
|
Сюжэтна-гульнявы комплекс “Вясёлыя мячы” Вяснавыя забавы на прагулцы |
Трошка Л.М. Высоцкая В.В. |
|
Рознаузроставая санаторная група (2-3, 3-4, 4-5 год) |
||
Змест работы |
Адказныя |
|
Дзень здароўя “Беражы здароўе змалку” Вяснавыя гульні-забавы на прагулцы Разглядванне фотаздымкаў “Беларускія спартсмены”, “Віды спорта” |
Высоцкая В.В. Глюза Г.І. Рагалевіч Г.М. |
|
Рознаузроставая група (3-4, 4-5 год) |
||
Змест работы |
Адказныя |
|
Дзень здароўя “Беражы здароўе змалку” Вяснавыя гульні-забавы на прагулцы Разглядванне фотаздымкаў “Беларускія спартсмены”, “Віды спорта” |
Трошка Л.М. Рагалевіч Л.І. |
|
Рознаузроставая група (4-5, 5-6 год) |
||
Змест работы |
Адказныя |
|
Дзень здароўя “Беражы здароўе змалку” Разглядванне фотаздымкаў “Беларускія спартсмены” Ручная праца “Спартыўная майстэрня”(сазданне нетрадыцыйнага фізкультурнага абсталявання) |
Трошка Л.М. Петралай І.П. |
|
26.03.2020 |
Тэма:“Дзень казачных прыгод” Мэта: замацаваць веданне знаёмых казак; фарміраваць жаданне быць падобным на станоўчых герояў; выхоўваць цікавасць да казак. |
|
Рознаузроставая група (1-2,2-3 гады) |
||
Змест работы |
Адказныя |
|
Дыдактычная гульня “Збяры казку” Канструяванне “Церамок” Гульня-драматызацыя “Рэпка” |
Высоцкая В.В. |
|
Рознаузроставая санаторная група (2-3, 3-4, 4-5 год) |
||
Змест работы |
Адказныя |
|
Дыдактычная гульня “Казачныя блізнецы”(серыя “Свет дзяцінства” “Усвеце казак” 3-5 год) Драматызацыі і інсцэніроўкі вядомых казак Праца у размалеўках “Любімы казачны герой” |
Глюза Г.І. Рагалевіч Г.М. |
|
Рознаузроставая група (3-4, 4-5 год) |
||
Змест работы |
Адказныя |
|
Дыдактычная гульня “Казачныя блізнецы”(серыя “Свет дзяцінства” “Усвеце казак” 3-5 год) Драматызацыі і інсцэніроўкі вядомых казак Праца у размалеўках “Любімы казачны герой” |
Канавод В.В. |
|
Рознаузроставая група (4-5, 5-6 год) |
||
Змест работы |
Адказныя |
|
Дыдактычная гульня “Што пераблытаў мастак”, “Назаві казачную жывелу” Гульня-імітацыя “Героі казак” Гульня-віктарына “Казачныя загадкі” Драматызацыі і інсцэніроўкі вядомых казак Маляванне мелам на асфальце “Мой любімы казачны герой” |
Высоцкая В.В. Глюза Н.А. |
|
27.03.2020 |
Тэма:“Азбука бяспекі” Мэта: замацоўваць веды дзяцей па выкананні правілаў бяспечных паводзін дома, у побыце, на вуліцы, выхоўваць павагу да людзей розных прафесій. |
|
Рознаузроставая група (1-2,2-3 гады) |
||
Змест работы |
Адказныя |
|
Гутарка “Правілы паводзін дома і на вуліцы” Канструяванне “Дарога для вялікіх і малых аўтамабіляў” |
Гуд А.І. |
|
Рознаузроставая санаторная група (2-3, 3-4, 4-5 год) |
||
Змест работы |
Адказныя |
|
Гутарка “Адзін дома”, “Запалкі не цацкі” Дыдактычная гульня “Спецыяльныя машыны” Сюжэтна -ралявыя гульня “Мы шаферы” |
Трошка Л.М. Глюза Г.І. Рагалевіч Г.М. |
|
Рознаузроставая група (3-4, 4-5 год) |
||
Змест работы |
Адказныя |
|
Гутарка “Адзін дома”, “Запалкі не цацкі” Дыдактычная гульня “Спецыяльныя машыны” Сюжэтна -ралявая гульня “Мы шаферы” |
Трошка Л.М. Канавод В.В. |
|
Рознаузроставая група (4-5, 5-6 год) |
||
Змест работы |
Адказныя |
|
Гутарка праблемная сітуацыя “Адзін дома”, “Нумар 101” Дыдактычная гульня “Дзе хаваюцца небяспечнасці” Вольны час “Незнайка у краіне бяспекі” Сюжэтна -ролевыя гульні “Вуліца”, “Хуткая дапамога” |
Трошка Л.М. Петралай І.П. |
|
28.03.2020 |
Тэма: “У краіне Мульці-пульці” Мэты: развіць уяўленне, замацаваць веды пра герояў мультфільмаў, асаблівасцях іх паводзін; акцэнтаваць увагу на станоўчых праявах ў характары |
|
Рознаузроставая група (1-2,2-3 гады) |
||
Змест работы |
Адказныя |
|
Дыдактычная гульня “Дапаможам Машы сабраць карцінкі”, “Дапаможам Машы пасадзіць матылькоў на кветкі” Лепка “Падарункі для Мядзведзя” Слуханне песень з мультфільма |
Высоцкая В.В. |
|
Рознаузроставая санаторная група (2-3, 3-4, 4-5 год) |
||
Змест работы |
Адказныя |
|
Гульня-эцюд “Героі мультфільмаў” Дыдактычная славесная гульня “Добры-злы” Маляванне “Пачастункі для Карлсана” Выкананне песень з знаемых мультфільмаў |
Трошка Л.М. Глюза Г.І. Рагалевіч Г.М. |
|
Рознаузроставая група інтэграванага навучання і выхавання (3-4, 4-5 год) |
||
Змест работы |
Адказныя |
|
Гульня-эцюд “Героі мультфільмаў” Дыдактычная славесная гульня “Добры-злы” Маляванне “Пачастункі для Карлсана” Выкананне песень з знаемых мультфільмаў |
Трошка Л.М. Высоцкая В.В. Рагалевіч Л.І. |
|
Рознаузроставая група інтэграванага навучання і выхавання (4-5, 5-6 год) |
||
Змест работы |
Адказныя |
|
Гутарка-разважанне “За што я люблю мультфільмы” Дыдактычныя гульні “Дамалюй героя”, “Добры-злы, смелы -баязлівы” Ручная праца (каллектыўная) “Любімы герой” Гульня-сітуацыя “Угадай, хто я? |
Петралай І.П. |
|
30.03.2020 |
Тэма: “ Дзень рознакаляровых фантазій” Мэта: развіваць у дзяцей цікавасць да творчасці, заахвочваць іх удзеле ў мастацкай дзейнасці па ўласным жаданні і пад кіраўніцтвам дарослага, выхоўваць творчае стаўленне да мастацкай рэчаіснасці. |
|
Рознаузроставая група (1-2,2-3 гады) |
||
Змест работы |
Адказныя |
|
Настольна-друкаванная гульня “Чый сілуэт” Маляванне “Гарэзлівы мячык” Гульнявое практыкаванне “Чароўны аловак” |
Гуд А.І. |
|
Рознаузроставая санаторная група (2-3, 3-4, 4-5 год) |
||
Змест работы |
Адказныя |
|
Дыдактычныя гульні “Юные дызайнеры”,“Колер-настрой”, “Калеровае лато” Каллаж “Кветачная паляна” Пазнавальна-практычная дзейнасць “Незвычайныя фарбы” |
Глюза Г.І. Рагалевіч Г.М. |
|
Рознаузроставая група інтэграванага навучання і выхавання (3-4, 4-5 год) |
||
Змест работы |
Адказныя |
|
Дыдактычныя гульні “Юные дызайнеры”,“Колер-настрой”, “Калеровае лато” Калаж “Кветачная паляна” Пазнавальна-практычная дзейнасць “Незвычайныя фарбы” |
Трошка Л.М. Высоцкая В.В. Рагалевіч Л.І. |
|
Рознаузроставая група інтэграванага навучання і выхавання (4-5, 5-6 год) |
||
Змест работы |
Адказныя |
|
Дыдактычная гульня “Угадай па апісанню” Сюжэтна-ралявая гульня “Мадэльнае агенства”, Маляванне “Вясенні букет” Ручая праца “Рэстаўратары” Пазнавальна-практычная дзейнасць “Дзе захаваліся фарбы” |
Петралай І.П. |
|
31.03.2020 |
Тэма:“Дзень назіранняў і доследаў” Мэта: выклікаць у дзяцей цікавасць да аб'ектаў жывой і нежывой прыроды, падахвочваць іх да самастойнага пошуку прычын, спосабаў дзеянняў, праявы творчасці, а таксама стымуляваць іх актыўнасць у працэсе пазнання навакольнага свету. |
|
Рознаузроставая група (1-2,2-3 гады) |
||
Змест работы |
Адказныя |
|
Настольны тэатр “Зайкава хатка” Гульня-забава “Знайдзі сонечнага зайчыка” Абследванне “Вясенняя галінка” |
Высоцкая В.В. |
|
Рознаузроставая санаторная група (2-3, 3-4, 4-5 год) |
||
Змест работы |
Адказныя |
|
Гульня-эцюд “Сонечныя зайчыкі” Дыдактычныя гульні “Што змянілася?” Пазнавальна-практычная дзейнасць “Сонечные зайчыкі”, “Рознакаляровыя вяртушкі” “Сонечныя зайчыкі у нас у гасцях” (лепка, аплікцыя, маляванне) |
Трошка Л.М. Глюза Г.І. Рагалевіч Г.М. |
|
Рознаузроставая група інтэграванага навучання і выхавання (3-4, 4-5 год) |
||
Змест работы |
Адказныя |
|
Гульня-эцюд “Сонечныя зайчыкі” Дыдактычныя гульні “Што змянілася?” Пазнавальна-практычная дзейнасць “Сонечные зачыкі”, “Рознакаляровыя вяртушкі” “Сонечныя зайчыкі у нас у гасцях” (лепка, аплікцыя, маляванне) |
Трошка Л.М. Канавод В.У. |
|
Рознаузроставая група інтэграванага навучання і выхавання (4-5, 5-6 год) |
||
Змест работы |
Адказныя |
|
Пазнавальна-практычная дзейнасць “Незвычайнае у звычайным” Дыдактычная гульня-конкурс “Што? Дзе?Калі?” Сюжэтна -ралявая гульня “Мы падарожнікі” |
Петралай І.П. |
|
01.04.2020 |
Тэма:“Дзень жартаў і смеху” Мэта: развіваць творчыя здольнасці дзяцей, стварыць станоўчы эмацыянальны настрой і эмацыянальны камфорт. |
|
Рознаузроставая група (1-2,2-3 гады) |
||
Змест работы |
Адказныя |
|
Гульня-забава “Паймай сонечнага зайчыка” Пальчыкавая гульня “Скача зайка” Маляванне пальчыкамі “Вяселыя малюнкі” |
Высоцкая В.В. Трошка Л.М. |
|
Рознаузроставая санаторная група (2-3, 3-4, 4-5 год) |
||
Змест работы |
Адказныя |
|
“Жарты і смех весяляць усіх” вольны час Дыдактычныя гульні “Дарысуй хвосцік”, “Цудоўны мяшэчак” Маляванне “Каралеўства крывых люстэркаў” |
Высоцкая В.В. Глюза Г.І. Рагалевіч Г.М. |
|
Рознаузроставая група інтэграванага навучання і выхавання (3-4, 4-5 год) |
||
Змест работы |
Адказныя |
|
“Жарты і смех весяляць усіх” вольны час Дыдактычныя гульні “Дарысуй хвосцік”, “Цудоўны мяшэчак” Маляванне “Каралеўства крывых люстэркаў” |
Трошка Л.М. Высоцкая В.В. Рагалевіч Л.І. |
|
Рознаузроставая група інтэграванага навучання і выхавання (4-5, 5-6 год) |
||
Змест работы |
Адказныя |
|
“Жарты і смех весяляць усіх” вольны час Дыдактычныя і сюжэтна-ралявыя гульні “Небыліцы” Гульня-эцюд “Рабі як я” Маляванне “Самы смешны малюнак” |
Трошка Л.М. Высоцкая В.В. Петралай І.П. |
|